Nog 5 nachtjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Susanne, Solaf, Lieke & Leontien - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Susanne, Solaf, Lieke & Leontien - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Susanne, Solaf, Lieke & Leontien

26 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Het voorbereiden is allang begonnen, maar het pakken van de koffers begint nu ook. De laatste spulletjes worden aangeschaft en er wordt hele dagen heen en weer ge-appt of we niks vergeten...

Zondag 31 augustus om 09.45 is het dan zover en stappen wij in het vliegtuig op weg naar China. Samen gaan we het avontuur aan om in China onze minor te gaan volgen. We verblijven op de campus bij de school en hebben hier heerlijk grote appartementen. Of we er allemaal zin in hebben? Ja! Maar het komt nu wel heel erg dichtbij en het is ook wel erg spannend.

We zijn niet van plan om alleen maar te gaan studeren, we willen natuurlijk ook wat van China zien! Het is daarom ook de bedoeling dat we elk weekend onze rugtas pakken en een deel van China gaan ontdekken. Wij gaan jullie met ons vieren op de hoogte houden van al onze belevenissen, avonturen, tips en verbazingen in China.

Veel liefs!

Solaf
Susanne
Lieke
Leontien

• 26 Augustus 2014 - 16:45

Ingrid:

Heey allemaal , wij wensen jullie veel plezier en zet hem op, ik hou jullie in de gaten.

• 26 Augustus 2014 - 17:04

Karlijn:

Super leuk Susanne (en de andere meiden)
    leuk dat jullie een blog bijhouden zodat we jullie verhalen kunnen lezen!
    Spannend! heel veel plezier!

• 26 Augustus 2014 - 17:20

Natalie:

Heel veel plezier dames!
    Geniet ervan!
    En super dat we zo ook een beetje mee kunnen genieten :)

Liefs Natalie en Michèl

• 31 Augustus 2014 - 14:04

Maaike Kos:

Hey Girls!!

Heeel veel plezier en succes!! Geniet ervan en maak er een mooie ervaring van!!

Xxxxxxx Maaike